sobota, 10 maja 2014

Liebster Award

Ok, wcześniej dostałam nominację od † Lady Dark †, teraz od Bennody więc zbiorę to w jednego posta. Nie mam ogółem pojęcia o co w tym wszystkim chodzi, ale dziękuję za nominację i postaram się jakoś temu podołać.

Nominacja do Liebster Awardu jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Więc pytania od † Lady Dark † :
1. Ulubiony perkusista?
Shannon Leto. Bez dwóch zdań uwielbiam go za tą zwierzęcość na scenie, miałam okazję widzieć go na żywo w akcji i mam do niego jeszcze większy respekt.
2. Jak wygląda Twój codzienny strój do szkoły?
Skończyłam szkołę 5 lat temu. W pracy mam ubranie robocze ;)
3. Często przeklinasz?
Zależy od otoczenia, towarzystwa i sytuacji. Ale lubię sobie czasami taką soczystą urwę rzucić.
4. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Tak, od telefonu i czytania.
5. Ile masz wzrostu?
169 cm.
6. Dlaczego zdecydowałaś się na pisanie bloga?
Żeby znaleźć oderwania od rzeczywistości i przelać to co mi nie dawało spać po nocach.
7. Ulubione perfumy?
Puma Jamaica, Dolce Vita - Dior, Paris Hilton.
8. Jaki jest Twój talizman/talizmany na szczęście?
Kurcze, właściwie to nie mam. Nie rozstaję się z moim pierścionkiem pająkiem i z moją marsową triadą, może to w pewien sposób moje talizmany.
9. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Dwulicowości.
10. Wymarzone miejsce na oświadczyny?
Już jestem w sumie po oświadczynach, ale jakbym miała sobie wymarzyć jakieś miejsce? Zachód słońca nad morzem.
11. Bez jakiego kosmetyku nie potrafisz żyć?
Tusz do rzęs.

Pytania od Bennody:
1.Czy pisząc opowiadanie, wzorujesz się na konkretnych wspomnieniach z własnego życia?
Tak po części. Wiele sytuacji i emocji, które opisuję towarzyszą mi w życiu codziennym lub są wspomnieniami.
2.Twój ulubiony cytat to...?
Cholera, ale wymyśliłaś :P Na chwilę obecną przychodzi mi do głowy "Jest jak jest, nie jak powinno być" Indios Bravos. Nic innego na szybko nie wymyślę :P
3.Czego najbardziej się boisz?
Bólu, duchów i pająków.
4.Czym się brzydzisz?
Kłamstwem, zdradą i robactwem.
5.Czym się interesujesz?
Pisaniem, muzyką, fotografią i dobrym filmem.
6.Istnieje miejsce, w którym chciałabyś się teraz znaleźć?
Mhm. Jakieś ciepłe wyspy by się przydały. Nie pogardziłabym też Los Angeles lub Hiszpanią.
7.Inspirowałaś którąś z postaci występujących w Twoim opowiadaniu na kimś, kogo faktycznie znasz?
Tak, głównie sobą, ale też kilkoma innymi osobami z mojego otoczenia. Niektóre ich cechy można znaleźć u moich bohaterów.
8.Kto lub co ma największy wpływ na Twoją twórczość?
Życie i codzienność. Problemy z którymi każdy z nas musi się zmierzyć, wcześniej lub później.
9.Jaka jest Twoja ulubiona płyta?
Nie potrafię wskazać jednej. Jest mnóstwo świetnych wykonawców, których muzykę sobie cenię. Więc wybacz, ale nie odpowiem na to pytanie, bo zwyczajnie nie potrafię.
10.Masz jakieś dziwne nawyki?
Dziwne? Nie jem cebuli i zawsze ją wybieram z potraw. Może być jako dziwne? :P
11.Jak oceniasz swoją twórczość?
Nie mi ją oceniać. Pozostawiam to w rękach czytelników. Jednakże zawsze twierdzę, że mogło być lepiej.

Ja pozwolę sobie nominować tylko kilka blogów, nie udźwignę aż 11.
Więc: 
1.http://little-things-from-the-notebook.blogspot.com/
2.http://i-lose-my-mind.blogspot.com/
3.http://our-untraveled-roads.blogspot.com/
4.http://s-o-l-d-i-e-r-s.blogspot.com
5.http://opowiadanialinkinpark2.blogspot.com/
6.http://waiting-for-the-end-to-come.blogspot.com/

Pytania ode mnie:
1.W czym szukasz inspiracji do pisania?
2.Którego ze swoich bohaterów lubisz najbardziej / najłatwiej ci się wcielić w jego postać?
3.Jak spędzasz wolny czas poza pisaniem?
4.Film lub książka, która na zawsze zmieniła twój sposób patrzenia na pewne sprawy.
5.Jakiego artystę szanujesz za jego twórczość?
6.Gdybyś mogła kim chciałabyś być chociaż przez jeden dzień?
7.Miejsce, które chcesz odwiedzić chociaż raz przed śmiercią?
8.W jaki sposób radzisz sobie z problemami.
9.Potrafisz powiedzieć komuś prosto w oczy nawet najgorszą prawdę?
10.Wybierz jednego z nieżyjących lub nieistniejących już muzyków/zespołów, które chciałabyś usłyszeć na żywo.
11.Idealna randka?

Niezbyt to wyszukane, ale jest prawie północ, a ja niedawno wróciłam z pracy.
Nowy rozdział powinien pojawić się w okolicach wtorku. Przypominam jednak, że w czwartek pojawił się 18 rozdział.
Pozdrawiam, VampireSoul :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz